Och dagarna man räknade ner till är redan här

Som ni förmoligen ser så har jag ändrat lite på bloggen, eller ja kanske inte så lite! Eller jo, det var ganska lite.. men det är mycket stor skillnad, om jag säger så då! Blev trött på den gamla att den var blå och tråkig och aldrig blev klar, tyckte det var bättre såhär då!

Aja, har fortfarande lite bloggtorka och skriver när jag känner för det. Så hoppas inte på för många inlägg! Sen så har man ju lov snart, ska spendera det hos Daniel. Åtminstonde några dagar, sen ska jag såklart tagga valborg som blir här hemma i Deje.. Sen har jag ju självklart engelska nationella att förbereda och även matte. Har också tänkt att vårstäda rummet .. vi får se hur långt jag hinner!

Och justja, blir ju även lite påskfirande med familjen och sen så kanske jag och mamma (kanske jessica, kanske carina?) ska åka till charlottenberg och fylla garderoben med lite nya vårkläder ♥
Ha det gött!



Glömde ge er lite awesome låtar:
Pendulum – Witchcraft
Pendulum – The Island - Pt. I
In Flames – Abnegation
Jessie J – Who You Are
Dead by April – I Made It
Sonic Syndicate – Enclave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0