Monday morning

Godmorgon!
Måndag idag, så dags för nya tag inför veckan! Och bara två veckor kvar i skolan innan lovet ♥ Det närmar sig!

Har matte och engelska idag, börjar klockan tolv. Daniel sov här inatt och imorse försov han sig två gånger, även om jag väckte honom 150 gånger.. duktig! Så det är därför jag är uppe nu, han tog bussen vid 9 så jag gick upp då jag också. Sitter och är klar nu, skulle lika gärna kunna börja nu så man blir klar med dagen fortfarande! Undrar vad vår engelska lärare kommer hitta på idag ja, det märks vad det blir för tortyr :D

Älskar vädret också, har dörrar och fönster öppet :)
Ska ta och kila iväg nu, hare bra!


BARA FÖR BILDEN ÄR SÖT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0