Mangskog

Har klippt mig och solat idag osv. Gjorde premiär på taket idag, alltså.. har ett litet tak utanför mitt fönster som jag varje år ligger och solar på :) Så det var mys att äntligen kunna göra det!

Imorgon väntas det en tur till mangskog, där vi har vår sommarstuga och hälsa på lite där. Mammas moster bor där också, är väl en stor anledning varför vi åker dit också. Inte träffat henne på jättelänge, och sen är det alltid mys att vara i stugan lite också. Till sommaren kommer man sitta där och lösa lite korsord (eftersom det inte finns mycket att göra +ingen täckning.) Så ah, och sen gå ner till älven och svalka av sig och åka på lite ringar och ta kort på forsarna. Hur mysigt som helst! Ska tvinga med Daniel upp dit när han har tagit körkort, (när han nu gör det ;D) till sommaren, skulle vara värsta mys :)

Just letting you know, när jag har lite sådär småtråkigt på kvällen. Skulle till Nathalie en sväng men det blev så sent med tanke på att om vi åker imorgon så vill man komma iväg i tid och innan solen steker på för mycket. Blir en plåga att åka bil annars! Menmen annars då, det är gött och jag flagnar. I APRIL. Hur sjukt är inte det?

Hehe, blev ett ganska långt inlägg. Men det kan väl vara gött det med + ni som har tråkigt kanske har något att läsa ett litet tag? Hoppas jag underhöll er skapligt iaf! :D
Puss!

Mamma, jag, mormor och morfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0