:DDD

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!
Fyfan vad skönt det är, älskar fredagar! Har gjort mitt första datorspel någonsin, och hoppas inte att det blir fler för fyfan vad irriterande det var. Haha!

Ska förmodligen åka till stan sen när mamma slutat jobba, så jag ska slänga mig i duschen och packa lite. Ska åka till Daniel efteråt, mys! Har helgen fullspäckad! Imorgon ska jag vara med Hanna, Rasmus och Robert. Saknat dem på tok för mycket! Sen söndag kommer nog Daniel hit och sen så fyller grannen år, så ska väl kanske (har ingen aning) över då och fira henne lite med en present :)

Hehe, har inte tid att sitta här. Men måste berätta att jag har fått väääldiga vårkänslor och vill ha sommar nu, satt och lyssnade på Björn Rosenström precis, hej fryksdalsdansen! Åh, sommarlov kom till mig nu ♥ SKA FÖRÖVRIGT SE PARAMORE MED HANNA NORD!!!!!!!!!!!
Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar paramore

2011-04-09 @ 01:32:55
Postat av: marion

nej du hatar dom

jag är den enda paramore_lovern i världen

2011-04-09 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0