BAAD

Efter 3 timmars försök att ladda hem trial versionen av In design la jag ner, fan helt omöjligt ju. Hatar det! Sen kom jag på att jag skulle kanske skriva ut min rapport och så krånglar den så jag får springa upp och ner med mitt usb och ändra en jävla massa dret. Sen när jag väl skriver ut är vår skrivare cp och skriver ut bilderna i rosa även om det var inställt på svartvitt. Blev lite mer sur och fick skriva ut samma saker tre gånger innan det lyckades bli okej, trots att bilderna är rosa -.- Och inte nog om det, när jag läste igenom såg jag massa slarvfel jag skrev i texten. Ska kanske skriva om lite på multimedian imorgon om jag får tid, annars är jag fuked :( 

Och med all denna jävla text vill jag bara berätta att allt suger, blev cp på allt och mitt braiga humör försvann. Och nu ska jag inte klaga mer utan ska försöka sova istället, sov gott! /Surpuppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0