trött på skolan - ja!

Skolan kan ta sig!
kom hem halv 6 idag, ingenting jag vill. Sjukt trött och allting just nu! Men iaf, kom hem och åt. Sen bärde det iväg till morfar direkt för intervjun, tack till han som tog tag i kladdpappret själv så jag slapp! :D Och kom även på vad jag ska skriva om i mitt reportage som jag ska börja med imorn.

nu är det bara kvar att ha prov på tisdag samtidigt börja läsa en bok, 5läxor på måndag, inlämning på intervjun och en reflektion. Sen har jag kvar ett prov till, och även läsa ut två böcker och skriva om en text. känns skitkul att skolan tar över ens liv! DÖ.

men nu ska jag inte klaga, men då kommer jag på att ingenitng har varit bra idag? bara mediabrudarna iofs ;) as always. nu ska jag ... jag vet inte. sova snart låter skönt!
hejs

Kommentarer
Postat av: Milla

hihihi vi är så jävla bra :d

2010-09-22 @ 12:55:29
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

lätttt :D

2010-09-22 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0