söndag

Fortfarande förkyld och dagen har lite framför sig!
jag sov faktiskt till 10idag, var länge sen jag gjorde det. Har verkligen lyckats ställa rätt dygnet bra. Är så jävla trött nu dock, var hemma till lite innan 1 igår så tyckte jag kunde få sova lite längre. Men det gick ju inte bra med det ^^

slapp iaf att åka in till stan imorse och leta efter webbcamera. Mamma och pappa fixade det igår! nu sitter jag mest och väntar på att hanna ska höra av sig så vi kan dra vidare till robert (förmodligen) och göra pannkakor! och sen ikväll försöker jag mig på step träningen, kommer bli dösjuk x) haha, men äsch smällar man får ta. Hostmedicin, nässpray, panodil, halstabletter kommer bli!

är somsagt ganska trött nu, men jag ska börja göra mig i ordning lite smått. typ platta håret eftersom att det är beroende av en plattång!
ha en bra dag! (:

villlll tatuera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0