skååål

Goddagens! Har äntligen bestämt mig!
blir att åka på festen iaf, mimmi skulle inte vara kvar och fiska kräftor så länge, och jag kände inte för att sitta med mamma hela kvällen! :p haha.. men ska bli nice med fest ändå, vet ju inte rikigt när det blir nästa gång? dåligt med det nuförtiden. Men det är rätt bra, för jag blev rätt avskräckt av alkohol igår på arbetsmiljön och säkerheten.

underbart väder ♥ över 20grader. Har suttit och solat i en 20min (: fick liiiite färg. vilket faktiskt behövs MYCKET! ska ta och leta kläder inför ikväll sen drar jag till Dejeby och chillar med braiga flickor och åker sedan vidare till hembygdsgårn och dansar på dansgolvet! :D 
ha en bra lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0