påbörjad förkyldning

Börjar det här inlägget med ett ord: Atschooo!
undrar vem som är förkyld om inte jag? går på nässpray och panodil typ. hostar rätt mycket också! Men jag mår inte så dåligt, utan har fortfarande energi i kroppen vilket känns helt underbart! Får hoppas jag orkar med step passet imorn verkligen. sen så skiter jag förmodligen i skolan på måndag, palla engelskan :s mår dåligt så fort jag tänker på det!

men annars så ska bort ikväll!
och imorn ska jag till stan med mammsen och kolla webcamera så jag kan prata med jessica! Sen under dagen ska jag nog äta pannkakor med rasmus, hanna & robert. :) sen step på kvällen!
jag drömde nått koko inatt igen, men kommer inte ihåg vad det var just nu.. hmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0