onöjd.

Sitter och har textkommunikation i mediasofforna!
jag och Hannah joinade sofforna i media korridoren för att skriva ett minne man har om musik. Det är ju så min grej! Men iaf, ah jag sitter här och är redan klar medans Hannah försöker få ihop hennes text till så många tecken man skulle ha! stackarn har skrivit för mycket och har också mycket mer att skriva x) inte lätt alltid!

idag slutar jag vid 12 igen. det är niice, fast jag kanske får sluta tidigare? (a) at least i hope so! Blir stan en sväng efter skolan idag igen, jag och julia ska äta på tintin. Och nu har jag bestämt mig, jag är inte nöjd över mitt hår. Det är omöjligt att platta och jaa luggen är fucked och hårspray suger getballe. Bara så ni vet!
Nu får vi inte sitta i sofforna längre, time to go in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0