Nyklippt

Nyklippt chey
fick bli snelugg ändå! Men mitt håår är kort :( men det var väl på tiden att klippa bort skiten. Så trött på mitt hår, tror jag färgar det blått :) jag är faktiskt jättetrött! Gick runt på stan innan klippningen, hittade bara en ny foundation och bodylotion. Men när jag kom hem hade oriflame kommit (jag säljer därifrån) sålde för över 1000:- och fick massagrejer för värde av 900:- känns bra! :D

tror jag ska ta och platta håret lite.. så jag vet ungefär hur jag ska platta det? brukar alltid bli sådär cp i början för håret inte riktigt lagt sig och så, men det får gå ändå! det rimma ;)
tänkte planera att ta en huvudvärks tablett och sova sen :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0