NEW

Tycker vädret är skitkul.
typ regnar ena sekunden och andra sekunden är det sol? knäppt, really.. hörde att det skulle bli regn imorn också! :(

gjort om lite i mitt rum idag också, bort med tvn och vänt hyllan! rött nöjd faktsikt, man kan verkligen säga att jag har grejer -.- men ändå som är nödvändiga! aja, skulle inte prata om det. Eller, jag vet inte ens vad jag skulle säga? :s smart! hmm, jag har iaf inga gratis sms kvar :( och typ 10kronor på mobilen, snacka om att man inte kommer långt på det. Måste fixa det ikväll!

och sen, vem har tagit min bh?! den är vit och är lite efterlängtad, vill använda mina vita linnen igen! :((

BILD  1

BILD 2



BILD 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0