mår bäst

Då är man vaken och mår askalas, eller?
Då var gårdagen över, det sög i början vilket alla tyckte. Men när klockan blev mer droppade det in lite mer folk och alla blev lite lulliga! Vilket gjorde som alltid det mycket roligare! Själv satt jag mest och prata med robert och rasmus och ibbe typ :) sen träffa jag en cool kille som var på peace :D och sen låg jag i ett dike och prata? fråga mig inte.. *skakar på huvet* seeeen mådde jag askalas, stog och spydde som ett as :)

mamma och pappa kom och hämtade mig, så ja.. mamma tog hand om mig lite när jag kom hem och så! Tur att det inte gjorde nått haha. men pinsamt ändå, jao! mår iaf som piss idag, kunde inte somna om vid 8 för jag var/är så bakfull. (y) döööööööööö. ska försöka komma iväg på step ikväll, OM jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Milla

känner att vi mår ungefär lika bra idag du & jag :d

2010-09-05 @ 15:32:33
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

hahaha, då mår du inte gött iaf x)

2010-09-05 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0