Jag väntar mig en värld

Kom på att jag glömde nämna massagrejer i mitt förra inlägg!
det är ju så att imorgon är det onsdag, jag har textkommuntikation hela dagen.. fast egentligen inte. Jag beställde ju klipptid förra veckan och den är imorgon. SAMTIDIGT som klassfotona! Men jag åker och klipper mig istället, tror inte det är så jävla lätt att få in någon bra tid där jag ska klippa mig. Verkar vara ett vääldigt bra och seriöst ställe (y)

sen kom jag ju på, det var idol ikväll? jag är själv ingen "idolkollare." Har varit men förra året kollade jag knappt alls! Men det verkar faktsikt vara väldigt många bra iår. Så det är väl bara att kolla på!
& Jag måste fixa en ny mobil. Min håller ju på att paja ihop helt, skickar inte meddelanden, jag får inte alla meddelanden, blir svart då och då osv. IPHONE ♥
wellwell, ska ställa klockan på 06.30 nu. Dags att sova snart! Godnatten!

sitter förövrigt och pratar med Jessica, verkar vara hur underbart i Spanien som helst! Massafina kläder, mycket billigt smink osv. Orkar inte vänta till Oktober/November för att komma iväg och se allt. Och speciellt att träffa min efterlängtade syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0