HELG!

NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGSMYS lalalallala
fredag, och gud så jag har längtat! Ska bli skönt att få ta det lugnt faktiskt :) eller jaa typ som alltid! Kommer även spendera helgen åt att plugga svenska, och göra en intervju. Vet inte hur jag ska hinna med alltning? GALET. kom precis på att vi fick läxa i engelskan också, vi var uppe till rektorn och pratade på om vi fick byta grupp eller inte. Men eftersom det skulle kosta för mycket så fick vi inte, jag kommer inte stå ut! Men jag tog iaf en karamell, och den var god!

sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka iväg mot stan. trött som få men jag orkar allt stan! H&M har fått massafina kläder som vi tänkte åka och kika lite på ;D åker om en timme, så jag borde sluta äta mig mätt på geisha.. men det går inte så superbra x) ska börja platta håret lite och sådär eftersom att vädret idag gjorde det lockigt </3
HEJDÅ!


ungefär så fint ser mitt hår ut nu x) hahaha, kanske inte allt hår på en sida menmen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0