fortfarande plugg

Blev precis klar med intervjun!
Nu återstår bara reflektionen, ska försöka bli klar med den idag så jag har den gjord. Alltid skönt!

Imorgon kommer jag ju att arbeta hemma, ska leta reda på information om dejes bruk, gå dit och ta kort, skriva tonvis med frågor och kanskekanske intervjua morfar om det också. Tror inte att jag hinner med allting kanske, men kan ju alltid ta och försöka! Men som sagt, alltid mycket skönare att arbeta hemma. Man får inte samma press på sig att bli klar p.g.a tiden, utan jag kan sova hur länge jag vill och göra arbetet under hela dagen med mellanrum (y) 

blir mitt sista inlägg idag iaf, jag har inte hunnit att hoppa in i duschen än. Så känner mig skapligt fräsch, ska ta och hoppa in nu medans datorn laddar så ah! 
                                                                       hare nice,
                                                                         godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0