duktig

Vaken!
Har varit vaken sen 10, sov himla skönt. Var hur sliten som helst igår när jag la mig! Jag vaknade iaf av snarkningar, fast ingen var hemma så jag blev lite förvirrad :o kommer utanför dörren då det ligger en hund i sängen och snarkar för fulla muggar. haha blev lite full i skratt :p

kollat igenom intervjun idag, och jag känner mig klar! Så den ska lämnas in imorgon. Ska också börja kolla efter information och fixa lite bilder, så är det dags för en ny intervju redan till helgen -.- snacka om intervjuer!
Imorgon har vi ingen svenska heller, vilket innebär att vi slutar vid 1. Jag ska ta och gå på stan en liten sväng för att fixa lite grejer :) såå nu får det vara slutskrivet och mer pluggande!

den snarkande tjuven! haha.. lite söt ändå


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååååh, lille bubben!!

2010-09-24 @ 19:32:20
URL: http://jessicajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0