drömmar

Efterlängtade helgen kom rätt snabbt ändå!
veckan gick överdrivet fort? :o gal1. hoppas inte helgen går lika snabbt bara.. jag är så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen och sen ah blev på dåligt humör. känns ju alltid lika roligt! eller?

ska nog ta mig en dusch i hopp om att bli piggare sen ska jag bänka mig framför tvn under idol, ikväll är det i karlstad! Just so you know. och en sak till: matte b tar livet av mig :) och jag saknar min kamera! lite nyfiken på hur alla bilder blev ifrån helgas? hahah, naa kanske inte vill veta ändå nu när jag tänker på det..


men på tal om inte någonting typ så drömde jag ingenting jag kommer ihåg ikväll. Har drömt mycket senaste nätterna typ som:

1. Jorden skulle gå under (någonting skulle krocka med jorden och det var bara en dag kvar.)

2. Jag hade med mig sprit till skolan, skulle ha idrott tappar väskan i golvet och det blir en liten spricka i drickan, min lärare påpekar att det luktar alkohol och jag springer in på toa och rullar in den i handdukar!

3. Jag blir gravid, alla mina kompisar får reda på det. Men jag har hur mycket ångest som helst över att berätta det för mamma och pappa, och joo. jag var full också, så jag kom inte ihåg vem pappan var/skulle bli? så det går jag tillrätta med!

4. Vampyrer, jag och min familj var "röda vampyrer" och sitter uppe i våran sommarstuga. Då vi får besök av "blå vampyrer" som var typ mina vänner :s och det blir typ krig? Slutar med att de blåa vinner och övergången från röd till blå var oerhört smärtsam.


Kommentarer
Postat av: Bad

Kanske ska sluta dricka så mycket när du bara drömmer om det?

2010-09-10 @ 21:43:33
Postat av: Marion

ah för du vet nog om jag dricker mycket? eller så gjorde du nog inte det ändå..

2010-09-10 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0