blir för mycket

skolan tar över mitt liv.
så jävla mycket just nu, idag har jag inte haft någon fritid alls. Skolan till tjugo i fem, fick småspringa till bussen men jag hann! samtidigt som jag kom hem märkte jag att jag har ett fett skavsår på flera av mina tår efter 5km powerwalk på idrotten.

iaf när jag kom hem var jag helt slut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. åt lite mat och gick upp för att skriva ut en uppgift. det gick jättebra, jag satt på stolen och tappade bara helt totalt kontrollen över migsjälv, eller somnade? iaf, det slutade med att hela jag och stolen tippade. det var nog, jag bara satte mig och lät tårarna rinna.. sen bärde det av mot morfar för intervjun som gick piss? det var inte ens en intervju skulle jag nog kunna säga -.- men jag har ingen tid till att blogga längre iaf! så blir nog en bloggpaus lite nu framöver.

jag orkar inte med skolan just nu, och det blir bara värre. till helgen ska jag sova framför oth!
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0