blir aldrig frisk?

Trött och så vidare..
mår inte så jävla bra idag, känns som jag ska spy ungefär när som helst. Känns skitroligt! Förmodligen feber också (y) wowowow jippie yoy jippie yey.

Kerstin fyller år idag också, vet inte om vi ska till morfar och fira henne eller inte? märks väl. Skulle inte säga nej till att sova faktiskt om jag ska vara ärlig. Sov till 10, drömde jävla mardröm.. Hoppas ni har det bättre än mig iaf, ska försöka möblera om i mitt rum idag eller nått så jag kan få sova..
Ha en mysig lördag!


saknar klassen lite jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Milla

9B <333333 :(

2010-09-18 @ 13:12:59
Postat av: Marion

tycker vi ska dra ihop den klassen någon helg och hitta på nått!

2010-09-18 @ 13:47:48
Postat av: erika

jaaaaaaaaaaaaaaaa snälla fy vad jag saknar allt när jag ser de här bilderna!! hjälp jag blir nästan tårögd, vad fan har hänt? ta mig tillbaka till tiden då allt var så underbart

2010-09-22 @ 20:20:35
Postat av: marion

haha jaadu jag vet inte :/ men jag vet att det inte bara är du alltså.. Milla gör ju det också! haha. Nej men seriöst, saknar allt.

2010-09-22 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0