behöver hjälp.

Död åt jobbiga dagar i skolan, jag har inte vaknat än?!
skolan sög, jag är trött som fan. tror inte ens jag vaknat ;s yeah det är ju normalt. skolan tar seriöst kål på mig och vi har inte ens börjat helt totalt med schemat.. hur ska detta gå?

kollade iaf nyss på korfilmen av i rymden finns inga känslor.. haha, laddade hem någon på typ en halvtimme x) den var rolig ändå! iaf, jag har ett svårt val.. om imorgon!
Fiska kräftor/Fest? - behöver hjälp :(

tralala, jag ska nog tvinga pappa till affärn så han kan köpa vindruvor åt mig (a) sen ska jag nog kolla på tvn hela kvällen! glömde säga: DET ÄR HEEELG! ♥
ha en bra fredagskväll allihop som har mys hos folk, är på get a gig, ligger hemma och är sjuka osvosv. ni förstår ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fest!

2010-09-04 @ 09:31:35
Postat av: Anonym

I'll be there!

2010-09-04 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0