Back on track?

Så bra gick min bloggpaus! Men det var skönt att inte känna att jag behövde skriva faktiskt. Skolan har blivit mindre stressam nu, fast det kommer snart att gå upp igen när jag måste plugga på ARL provet (inte samhäll, jag gör framsteg inte sant milla? ;)) sen börja läsa en fucked up bok och läsa en till i svenskan. och sen göra klart mitt reportage och börja med något annat arbete i texten.

kom nu på att det hade inte alls lugnat ner sig, utan det är förmodligen bara jag. blev för mycket där ett tag!
Idag har jag iaf varit i skolan, sen åkte jag till stan med Erika och Hanna, mötte upp Nathalie och gick runt och shoppade + lite tjejkväll på mitticity ;D hann även bli sminkad av grannen (y) och hem följde det med: En typ tunika, trosor och halsduk.

Och nu är det nästan bestämt 18-21november blir det besök i spanien. can't wait! ♥

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du såg alltså ut som en clown då? :) tollman är så jävla klockren

2010-09-30 @ 22:36:55
Postat av: hanna

men hallå, det var ju inte vi som var modellerna som blev sminkade eller? daaah ;D

2010-09-30 @ 23:38:22
Postat av: marion

Haha, fattade inte först förns jag hade läst hannas kommentar! vi blev bara vanligt sminkade.. så tyvärr Rasmus, ingen clown ;D

2010-10-01 @ 17:09:18
Postat av: Milla

Duktig marion! :D

2010-10-01 @ 19:43:41
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

haha ty milla! :D ditt tjat har gjort framsteg ;)

2010-10-01 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0