äntligen!

Slutet av söndagen imorgon börjar helvetet igen.
Men en sak som är bra är att valet är över, en sak som är mindre bra är att det ser FÖR ljust ut för moderaterna. DÅLIGT! Jag orkade inte sitta och kolla så jag och mamma valde att spela super mario istället, och sen när vi skulle äta så skratta vi åt oss själva.. så ja, slutade med att mamma gick ifrån rummet för vi inte kunde äta tillsammans x) haha! bradär (y)

imorn är det iaf skola och måndag, vilket innebär engelska med hitler. (den nya hitler) och vi ska ha något prov? och ja jag bara hoppas att man får byta.. men tänkte ta och lägga mig nu faktiskt, stackars robert (som btw är "miljonär") har suttit och väntat på att jag ska uppdatera i en timme nu ;) haha, han ska få sova! :D

annars tycker jag att allting är himla bra just nu! (:
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0