Värd dag!

Kändes värt att jag åkte till skolan helt i onödan.
hoppas ni förstod ironin i den meningen, jag var så jävla trött imorse men tänkte att jag var ju tvungen att gå upp ändå. Och när jag väl kommer till skolan så säger dem att min lärare är sjuk, jag som har text hela dagen. Skulle ju självklart fortsätta jobba på våran filmrecension, men den har ju jag klar. Så jag och Hannah satt och spelade robot unicorn attack i en 20 minuter tills vi senare bestämde oss för att åka in till stan.

Min buss gick 10 i 10, vilket var ganska skönt. Satt också och pratade med Adam hela bussvägen hem också, maskerad planeras vilket är underbart roligt! Det som var mindre roligt var att varken mamma eller pappa kunde svara i mobilen, BARA för att jag inte hade någon nyckel.. självklart utelåst. Tur att min morfar är så bra att han kom och öppnade åt mig! ♥

Idag ska jag ta det lugnt och vila, för jag är så himla trött. Kanske till och med blir ett yogapass sen! Och så får vi se om vi har textkommunikation imorgon, Helena verkade väldigt tveksam till det i mailet. Så jag är förmodligen ledig imorn, inga fel!
xoxo

här har ni föressten Adam i egen hög person! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0