väärt

Onsdagen är gjord = sitta framför datorn hela dagen är gjord!
känns ju sjukt värt, sen satt vi även och kollade i tidningar och letade efter olika typer av texter. tro mig det sög! inte bättre av att jag är så tät i näsan så man knappt hör vad jag säger x)

ska sätta mig med arl:en nu hade jag tänkt mig, eller ja.. egentligen tänkte jag duscha först! Men eftersom mamma duschade satte jag mig och spelade robot unicorn attack! hahah det äger verkligen. tack hannah för du visade mig det, verkligen.... tack! men nu håller jag på att kissa på mig så måste kila! och det kanske var för mycket information?

haha, skriver mer ikväll. kommer förmodligen vara frustrerad över att fatta noll på vår psykiska arbetsmiljö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0