Saturday

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ
jag gick rätt in med lilltån i sängkanten, tänkte att nu bröt jag min andra lilltå. men jag tror den klarade sig rätt bra ändå!

är ganska trött och har lite ont i huvet idag, men jag ska inte klaga! För idag ska jag äta tacos :D

har också ångest över att det är lördag, imorgon är det söndag. Det innebär att jag ska plugga matte och att det är en dag innan måndag. Hatar måndagar för mycket för att leva typ. Funderar på att dissa halva engelska lektionen och säga att jag ska någonstans! Eller skita i den helt vore ju helt awesome!

här har ni lite bilder från igår!


Kommentarer
Postat av: Milla

dissa hela engelskan in my <3

2010-10-24 @ 12:10:02
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0