övertrött

Sitter och läser dissar, jag har ändå inget annat för mig liksom! :D


Brorsan däremot, haha, vi är ute och dansar på en klubb.
Han dansar med en brud rätt så länge sen helt plötsligt vänder hon sig om och börjar strula med någon randomkille! Jag höll på att dö av skratt

Dock så slutade med att vi fick upp henne och hennes rumskompis till vårt hotellrum där brorsan sedan grovdissade henne tillbaka medan jag fick pippa hennes fina kompis!


Diss och diss, var grymt jävla full och satt på en parong och väntate in tunnelbanan, ser jag en grymt sexig brud som jag bara vill få med mig hem, lutar mig bakåt när hon går förbi och säger "Snygga kläder du har, dem skulle passa mitt sovrums golv" Hon ler lite smått och går förbi mig. Jag kollar efter henne och någon sekund senare får jag värsta käftsmällen av hennes pojkvän..


Ett par veckor efter det tagit slut med flickvännen så berättar jag att jag börjat träna på gym.
Hon svarar lite surt "vafan, ska du bli snygg nu?"

hahah, jag är så övertrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0