olydig

Dyka rätt ner i ett golv = bruten nagel.
FAN VAD ONT DET GJORDE.

är iaf hemma nu, jag och milla var olydiga och smet tre minuter innan vi slutade från idrotten p.g.a att vår lärare ville att vi skulle göra mag/rygg övningar när vi skulle sluta halv 5? och klockan var över 16.27. han är störd. och förstår inte att man är trött när klockan är så mycket och man gått i skolan en hel jävla dag (regnet gjorde det inte roligare)

märkte redan nu att jag förmodligen har sträckt mig i svanskvotan och min axel så ja, bra lektioner han planerar :):)
ska inte klaga mer nu på skolan eller mitt liv. NU får det vara nog. Från och med nu positiva saker endast.


typ som att jag faktiskt är glad.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Typ som att du faktiskt är glad :)

2010-10-20 @ 19:22:04
URL: http://jessicajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0