mys, eller?

Nu är jag hemma igen!
jag gick i tröja hem till hanna, med tanke på att solen lyste så det var tillräckligt varmt. Sjukt skönt att ta en promenad idag! Senare gick vi och kollade på match, och tyvärr blev det förlust! Sen fick mamma hämta mig för det var lite för kallt att gå hem faktiskt. Känner inte heller för att bli mer förkyld! Mitt immunförsvar måste verkligen suga..

sitter och knarkar Gubben i lådan, jävligt nice låt! Och jag har ångest inför imorgon, snacka om att jag vill ha måndag och tisdag gjord.. eller ja okej, om jag ska vara ärlig vill jag ha fredag. Tror det kan bli jävligt roligt :D men ah. Måste ta tag i mediakommunikationen, tänkte läsa häftet och läsa lite anteckningar idag osv.
Pallar
inte
plugga
mer.


nu ska jag dra mig till godispåsen, för jag åt inte nått onyttigt igår! :D

KRAM :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0