Ledig

Ni vill inte veta hur skönt det var att vakna nu!
Har sovit jättebra inatt vilket var jättelängesen, så hoppas på att jag är ganska utvilad nu! Dock vaknade jag av en jävla fluga hur många gånger som helst imorse, tror den ville ut.. Sen nu sista gången vaknade jag av att jag hade så himla ont i magen och har det fortfarande :( /cut måste ta panodil snart.

Idag ska jag iväg till stan för att fixa ett nytt pass, och sen ska vi iväg till resia för att kanske beställa resan till Barcelona som blir i December :) Men nu ska jag ner och äta frukost, får se vad det blir för nått gott! :) Är också skönt att min lärare är sjuk, därför man är hemma nuju :D
Ha de nice!

här är min lärare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0