kyla

Jag sitter vid datorn när jag egentligen borde göra något helt annat. Jag orkar inte plugga längre, jag har tappat motivation för nästan allting. Men nu när dagarna går förbi kan jag inte mer än längta att det ska bli helg och jag hoppas att jag är frisk då.

Har tänt kakelugnen i mitt rum för att få upp lite värme, det finns inte mycket sånt kvar i detta gamla huset. Och längtan till att gå upp i morgon är inte alls stor. Alltid samma sak, flytta sig från det mest tryggaste och varmaste täcket för att sedan sätta fötterna på det iskalla golvet. Det kallar jag höst, vintern är påväg!

Seasons are changing and waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

Kommentarer
Postat av: Bjlog

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-06-15 @ 07:08:03
URL: http://bjlog.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0