jävla tjat om min vinterjacka

Nej hörrni, jag vet inte om jag pallar med att blogga längre! :o
visst jag skulle säkert sakna det, men ibland finns det verkligen ingenting att skriva. återstår att se hur det blir alltså..

vill iaf ha helg, men är glad att jag överlevde måndagen! Imorn har vi inställd svenska lektion vilket innebär extra lång lunch och då blire donken! Massalänge sen jag åt där :o typ ah nej jag kommer inte ihåg! Dock ska jag vara smart imorn, vilket jag då menar med att ta på mig min vinterjacka. Kollade på termometern imorse och det visade 10grader. Då tänkte jag, jamen det är ju inte kallt så jag tar skinnjackan!
Det visade sig att det blåste som en jävla neger där ute (och dom blåser helt sjukt) så imorn är det jag som skippar skinnjackan och börjar med vinterjackan.

hello and goodbye


ville egentligen bara säga att sabina är snygg


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-10-18 @ 20:21:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0