in my face

Är faktiskt hemma nu, och har varit det i snart två timmar! Har varit duktig och pluggat lite, i sisådär en halvtimme. orkar inte mer x) nu får provet gå som det går.. och jag säger som milla, alla som säger media är slappt och ingen plugglinje, IN MY FACE att det är!

ont i huvet fortfarande, men ska se en sak positivt: Jag överlevde engelskan!
Men det mindre poitivia är att boken ska vara utläst nästa vecka och jag har inga planer på att börja läsa den heller.. haha olydig tjej! (6)

en sak till som är positiv eller ja.. två saker: Jag ska inte vara med på idrotten imorn, eftersom jag fortfarande är förkyld osv. Och sen att på fredag ska jag till min doktor, snart får jag hoppas att det är över!
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0