Hos doktorn dåå

woho, här sitter jag och är klar med engelskan och känner mig ovanligt stolt över migsjälv!

Dock är jag astrött, så jag sov i nästan två timmar förut. Och nu känns det som jag har feber.
Kan ju faktiskt ta och berätta om mitt doktorbesök förut: 
Han var helt dum i huvet, en såndär gammal gubbe som inget rör i ryggen. Om han ska märka att något är fel, så måste det vara extremt. Han började tjaffsa och fråga vad jag åt, hur bra jag åt och hur mycket jag åt. Samtidigt som han då tyckte att jag åt alldeles för lite grönsaker och började babbla mer om det än vad som var fel med mig :s Sen så är mina händer kalla året om tydligen bara för att jag inte använder vantar. Jag menar, ska jag göra det på sommaren då också eller? Sen var det normalt att förkyldningar höll i sig ett tag. Då jag hade sagt till han att jag hade varit förkyld, haft ont i magen, feber och öroninflammation sen början i juli?! normalt i typ mer än 3månader?
Och till sist nudå! Att jag har varit trött och inte haft någon energi senaste månaderna var tydligen bara en tillfällighet, det sa han till allt. "Det är bara en tillfällighet, det slutar snart." - in my face tänkte jag då. Men kan väl ändå hoppas. 

ganska sur ändå.
tänkte äta lite osv, sen sova! Försöka kirra gratissms står också på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0