hit me haaaaaaaard

Ganska så trött just nu!
kom hem lite innan 6 idag, det är nästan omänskligt. Jag ska snart börja skriva klart mitt reportage så jag slipper hålla på med det imorgon. Sen ska jag plugga på ARL:en vilket jag inte ser fram emot.

sket också i idrotten idag, förkyld var det här ja! Rinner ur näsan hela tiden och nös för mycket idag x) så ja, ingen idrott och det är jag ganska glad över. Ser verkligen inte fram emot mag och rygg övningar i 20min varje gång! Det är liksom inte meningen med att gå på en lektion, och sen ha ångest över den. Kan lova att det inte bara är jag i min klass som känner så för både måndagar och tisdagar. Tack och lov att dom dagarna är gjorda nu denna veckan!

tänkte ta och ja, fick mitt reportage nu innan jag somnar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0