Effektiv!

Goddagens!
Sitter här mätt och belåten och mår bra till skillnad från många andra idag skulle jag tro ;p åt iaf soppa idag, hade glömt bort hur gott det faktiskt är :o underskattat!
Men påtal om soppa till skolarbete nudå, jag skrev klart min korpen flyger uppgift.. eller ja, mestadels skrev av ett papper jag gjorde i skolan men bläcket funkade inte! :p så jag skrev om det och ska skriva ut det hemma istället! Snart så ska jag börja läsa min bok också, den ska vara urläst nästa fredag och har en inlämning på den så kanske bra om den blir utläst så snart som möjligt ^^

Idag ska jag iaf träna, efter träningen får jag sällskap av Nathalie. Hörde att hon hade smaskiga nyheter ;p haha :D tror det finns mycket att prata igen där :) Så det kommer bli en mycket effektiv dag idag! Känner mig lite småstolt.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0