death can take me if i can't be free

Blev ingen film direkt, utan jag tänkte ta den nu! Får se vilken det blir, kan ju alltid uppdatera er om det senare om jag orkar och inte sover! Har spenderat de senaste två timmarna framför datorn med en gitarr i famnen, hittade en bra ackord sida och ja, kunde bara inte sluta spela.. Men tillslut fick jag för ont i fingrarna så jag fick lov att sluta då.

Har lagt till lite nya och awesome låtar i min lista. Tänkte att ni kunde få se den!
Loose my mind

ska inte störa mer nu, jag måste dra ut min dator så jag kan ligga i sängen och kolla, för jag orkar inte sitta på en stenhård stol!

tummen upp för att

jag slutar 12 imorgon!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Man slutar inte förrän skinnet flagnar och man blöder Marion :)

2010-10-12 @ 21:37:11
Postat av: Robert

Rasmus har det FÖR HAN ÄR EN MAN!!!:@@@

2010-10-12 @ 21:45:15
Postat av: marion

jo tyvärr rasmus, jag gör det ändå! så fuck you :D



och robert, du ska inte komma och tro du är något! :D:D

2010-10-12 @ 22:05:58
Postat av: Robert

Jag tror vafan jag vill!!:@

2010-10-12 @ 22:40:28
Postat av: marion

då hoppas jag att du är i en kyrka då :D

2010-10-12 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0