cause the hardest part of this, is leaving you.

Ångrade filmen direkt!
Okej, det blev My sisters keeper.. och redan i början av filmen började jag fundera på hur jag tänkte när jag valde den mest ledsamma filmen som finns och som påminner om så mycket? Slutade med att hela min t-shirt blev ett papper för mina tårar x) och jaa, den vart klassblöt! 

tänkte ta det lite lugnt nu, är ganska trött men är ganska glad ändå! :) lite musik och facebook sådär på kvällen skadar ju ingen?
Godnatt underbara personer



jag saknar dig..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag grina så jag tjöt till den filmen :P

SAKNAR DIG MASSOR!

2010-10-13 @ 00:13:51
URL: http://jessicajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-10-13 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0