blev la fest

Lite dålig på att blogga igår! Men i guess att ni står ut :)
blev iaf fest igår, men duktiga jag drack inte. fast mestadels för att jag är förkyld då men ah x) var en ganska bra kväll ändå :) och jag vet att julia.. hon kommer inte må bra idag! hahaha, och jag fick se massafina danser också.. typ patrik när han springer runt med en mopp. hahaha alltså jag dog seriöst igår!

men skit i det nu, ska plugga mediekommunikation idag.. försöka kirra ett g! och så kanske det blir hallen och kolla på en match eller två :) det hinner jag ju faktsikt med! 
annars sitter jag är och är massatät i näsan och käkar lite godis som mamma köpte till mig igår :D och ben and jerrys. mamma är bäst ♥
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0