a dance benath the sparkling sky

Har precis duschat och tycker det är svinkallt.
Ja som jag skrev ovanför, det är så himla kallt att jag smäller av och vintern har inte ens börjat.. kommer inte klara av att bo hemma för att det alltid är så jävla kallt här då.

annars då, klar med städningen och det är skönt. slippa städa igen på någon vecka!
Imorn slutar jag runt 12 igen och sen ska jag till polisen för att fixa ett nytt pass :) Och sen på fredag är det doktorn och skolan som gäller och på kvällen blir det förmodligen väry najs!
Det var allt jag tänkte säga faktiskt, funderar på en film idag igen är fortfarande jättetrött & förlåt hannah för jag har smittat dig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0