TUR!

Är hemma nu från seans grejen!
Och jag blev inte positivt överraskad om jag ska vara ärlig, hade väntat mig myycket mer. Men tror det beror på vilket medie det är som är där, så ska nog testa en gång till! :)

Just nu står det en pizza i ugnen och väntar på mig, jag bestämde mig för att jag var sugen på någonting (kollade efter glass i frysen och hittade grandiosa pizza) haha, vadå tur? :D Så tänkte att jag skulle smaska i mig det till kvällsmat. Jag har trots allt bara ätit makaroner och falukorv och ett äpple idag :o (Och ja det var nödvändigt att skriva med ett äpple) Inte vanligt för mig, så jag borde egentligen vara hur hungrig som helst?! men nej.

Blev ett mycket längre inlägg än vad jag trodde det skulle bli ;p läs och enjoy!
Godnattis!


Tycker alla beter sig konstigt..

Kommentarer
Postat av: jules

står det Mmkay så älskar jag dig <3

hahahahahaha <3

2010-11-03 @ 13:06:54
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

hahahaha! det står det (a)

2010-11-03 @ 15:23:12
Postat av: Anonym

Pizza är ju sååå gott. :P

2010-11-04 @ 18:45:20
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0