Time for a new phone?

Har blivit ganska dålig uppdatering här, men vad är meningen med att skriva och vara sur?

Idag ska jag inte vara sur jag lovar! Är på bättre humör idag, känns skönt!
hade grafisk kommunikation hela dagen, och vi skulle göra symboler.. Det gick väl lite sådär när man inte är expert på programmet, men ska bli roligt att lära sig mer! :) Så ah det var allt vi hade idag, grafisk hela dagen och hela morgondagen kommer också bestå av det. Och efter det så ska jag och Julia förmodligen äta på tintin!

Har iaf precis varit jätteduktig och skrivit klart min bokredovisning, eller ja .. vad man nu kan säga att det är! Lagade mat förut också, jag brände mig på tungan som fan. Så jag tycker att jag förtjänar lite glass nu så jag kan svalka av tungan ;p höhö!
Och jo btw, mina mobilknappar slutade fungera imorse, så min mobil kommer man inte direkt långt på.. Så ja, har min gamla mobil nu sålänge. Pappa ska kolla på mobilen annars ska jag faktiskt ta mig frihet till att köpa en ny!

mobilen jag har för tillfället,
den såkallade toalettsimmaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0