Snabbt inlägg sådär

Eftersom att jag håller på att kissa på mig så antar jag att det är bäst att göra ett snabb inlägg!

Uppgiften i grafisk design är mestadels klar och jag har hunnit med att äta min älskade glass.. Borde egentligen röra på benen efter varje sån jag ätit, undrar hur mycket kalorier det är i en sån där? x) Nope, i don't want to know! Men en sak är säker, jag har fått huvudvärk igen. FUCK IT! aja, jag får överleva veckan ut och knarka massa alvedon. För just nu behöver inte jag mer frånvaro än jag redan har! 

Nej nu krisar det verkligen, ska lägga mig efter jag borstat tändena vilket jag gör snart. Är så djävulskt trött, men känns bra att jag tar senare bussen imorn!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0