Seans

Okej lägga sig halv 4 på morgonen är ingenting jag rekommenderar ;p haha ganska så trött nu!

Idag har jag typ vaknat (tror jag)
Kollat på tv
Åkte till stan med Daniel för att sedan åka seg buss hem!
Laga mat/Äta mat
Kollat lite mer tv
Och nu är jag här!

Ikväll vid 7 så ska jag mamma och Carina på Seans, ganska spänd för det. Jag vet inte om jag ska vara rädd eller glad :p haha.. för er som inte vet vad det är: Seans är en samling där människor träffas och sysslar med spiritistiska saker. Det kan t.ex. vara en sittning med ett medium.
Skriver kanske mer ikväll! :) Hare!

Kommentarer
Postat av: jules

spiritistiska..

menar du kanske spirituella? ;)

2010-11-02 @ 16:30:24
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

haha njaa i dunno :D jag kopierade från wikipedia ;) eftersom ingen hade fattat nått av min förklarning ;D

2010-11-02 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0