Praktik

One day down, 12 to go!
Första dagen på praktiken gick bra, jag fick göra massagrejer. Faktiskt! Okej ska jag vara ärlig blev det drygt en timme då och då och sen att sitta ner på en stol som var hård (som in i helvete) och utan ryggstöd fick jag ganska ont i rumpan och i ryggen. Kommer få arbetsskador p.g.a det här! haha har jag nått att skriva om på arl uppgiften iaf x) höhö

Kom ganska precis hem, vettefasen vad jag ska göra nu.. Men jag har mycket energi kvar i kroppen! Får se vad jag hittar på! Har faktiskt ingenting mer att berätta om dagen :) Mer än att den var helt ok!

Min första uppgift:
Yes, jag fick göra "designen" för en skylt.. och sen sätta på den på jälva plåtskylten :D Och tro mig det var inte så jävla lätt att göra den.












Uppgift 2:
Göra två olika tryck på en mini t-shirt med hjälp av två olika varianter! och nej det var inget dead seriously, utan gjorde det jag först kom att tänka på x) sen vet jag att ni älskar mina bilder...... fick mer uppgifter också men pallar inte berätta :D höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0