Percy Jackson & the olympians lightning theif

Ännu en efterlängtad helg är här! - KÄNNS BRA.
ovärd dag i skolan annars, menmen vad gör man inte för närvaron?
hmm får la se vad som händer till helgen, idag vet jag att jag ska kolla på idol (om det är t illräckligt bra) och äta godis! och imorn ska jag försöka ta mig till Daniel (:

vi kollade förövrigt på Percy Jackson and the olympians lightning theif igår, sjukt bra film men för långt namn! Helt omöjligt att komma ihåg det ju :p haha.. aja, inte så mycket mer att dela med mig just idag :) Förhoppningsvis kanske det hänt nått roligt tills ikväll som jag kan dela med mig av ;p men jag skulle inte hoppas för mycket!
Pusspusspusspuss!



Kommentarer
Postat av: hanna

sjuuukt bra film!!!!!!!

2010-11-26 @ 21:21:03
Postat av: M

JAAAAAAAAAAA!

2010-11-27 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0