Onsdag - Näst sista dagen

Sitter hemma och har precis tänt i kakelugnen, kanske ska försöka få lite värme i mitt rum så jag inte fryser ihjäl ikväll..
På tal om det så imorse fuckade min hals ur totalt! och jag kunde typ inte prata på 2timmar. sen är det hosta och snuva på det också, så jag blir förmodligen hemma imorgon för att ta nya tag tills på fredag! Och iaf, nästa vecka äre ju praktik! Ringde och kollade vilka tider och så jag skulle jobba, från 8-17.00 mån-tors och på fredag är jag ledig :) WOHO.

öhm, nu ska jag dränka min hals i glass så att den blir glad.
hejdå!


Kommentarer
Postat av: J

Nee, du va inte mkt att prata med imorse du ;)

2010-11-24 @ 17:09:40
Postat av: M

haha jag förstår det du ;D det tyckte inte mimmi heller :p

2010-11-24 @ 18:15:47
Postat av: jules

en del har det slappt alltså..

du kommer få vara ledig 3 dagar och jobba 5, slappis! :(

jag vill också ha en slapp praktik

2010-11-25 @ 09:34:40
Postat av: marion

förstår det.. men ni kanske får gå tidigare vissa dagar för att ni inte har nått att göra? :)

2010-11-25 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0