Kvällsbekymmer

Sådär! Allt är klart för kvällen, förutom att jag måste borsta tänderna.. Men det går snabbt typ! Inte planerat att lägga mig än ens, var så jävla trött när jag kom hem men nu när jag ska sova så bara neej nu ska jag bli pigg.. Like always!

Jag har egentligen ingenting att skriva.. JO jag kom på att jag måste packa idrottskläder, fuck it. Jag hatar idrott nu. Och som att jag inte har nog med träningsvärk? nejnej..

Blir till att packa och borsta tänderna nu, sen lägger jag mig och lyssnar på lite musik innan jag ska sova för natten :)
Godnatt!

och bara så att ni vet:

SÅHÄR SER EN RIKTIG MACKA UT!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

håller såååååååååå med dig!!

2010-11-15 @ 22:37:48
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: J

Åå ge mig! vad jag börja sakna det nu :|

2010-11-16 @ 00:35:59
Postat av: Anonym

Tack Milla, ÄNTLIGEN någon som håller med mig! :D

2010-11-16 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0