KockeN^

Okej, hur illa är det att man har så tråkigt på ett lov så att man städar?
Sov till halv 12 idag, och det var behövligt! Sovit ganska dåligt på sistonde, hoppas det är på bättringsvägen nu iaf :)

Vet inte vad som händer mer idag, det återstår att se. Kanske ska på yoga, men blir förmodligen inget! Iofs kanske det inte gör så mycket, för jag är ju ovigast i Sverige så.. haha! Tror jag börjar känna mig lite småhungrig sådär, fast tror jag väntar tills klockan är 4. Jag är ju bästa dottern i världen och hade tänkt bjuda mamma och pappa på mat idag ;D Mjölkstuvade makaroner och köttbullar, haha inte svåraste maten i världen att göra. Men det är tanken som räknas!


hittade btw en strumpa som... passade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0