jeg er veldigt, veldigt, jag menar veldigt smart.

Det blev ganska misslyckat det där med maten, då menar jag inte att maten jag gjorde inte blev god. För det blev den!
Det som blev misslyckat var att pappa inte åt med oss (jag hade gjort det jättemysigt) eftersom han var tvungen att jobba över. Sen var mamma tvungen att slänga i sig maten för att kunna förbereda en överraskning för Sofie från Jessica och Camilla :)

Iaf, efter detta åkte jag hem till Hanna. Vi gick till konsum och köpte noblesse och plopp som vi tryckte i oss ;) Vi förtjänade det faktiskt för... vi gick till affären :n hahah. Sen satt vi och kollade på bilder, jag skratta så jag höll på att kissa på mig!

tror ni förstår/ser varför!

jeg er veldigt, veldigt, jag menar veldigt smart.


Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig marion! <3

2010-11-04 @ 15:33:07
Postat av: Anonym

aaw, jag älskar dig Hanna! <3

2010-11-05 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0